10 Ocak 2013

Arkadaş Günü Davetleri-2

       Bugün yine 5 farklı ikramlık çeşidi sizlerle paylaşacağım..
       Büyük derin kaplarda olan yiyeceklerimiz, kapakları ve üzerileri kapatılınca ulaşıma hazırr :)
       Üzerine en son, servis anında çeşitli süslemeler ve düzenlemeler yapılacaktır..

        Ayrı ayrı görelim:
Kısır  (fotoda biraz farklı çıktı)

       Yöresel bir tat.. Kuru barbunyanın fasulyesinden susuz,  farklı bir yemek:
Fasulye Kavurması  (Kuru Barbunyanın Fasulyesinden)

      Yine çok farklı, besleyici, sağlıklı bir salata:
Kuskuslu Yeşil Mercimekli Salata

        Milföyü bir de böyle deneyin:
Hellimli Dereotlu Milföy Börek  (haşhaşlı ve susamlı)

         Vee işte muhteşem tatlımız:
Çikolata Soslu Etimek Tatlısı
 
        Ben kimim ve bloğumuzun amacı mı ne?
        O halde nostalji olarak bloğumdaki ilk yazımı tekrardan paylaşayım,  tıklayınız:
                               Anne Eli'ni Özleyenlere...

               irtibat için: " adamutfak.evyemekleri@gmail.com "

7 yorum:

  1. Hepsi birbirinden lezzetli görünüyor.Ellerine emegine saglik canim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar seninkiler kadar sanat eseri değil ama arşive baktıysan arada güzel ve şık bir şeyler yapmaya çalışıyoruz işte:)
      teşekkür ederim hepimizin eline sağlık canım :)

      Sil
  2. nefis şeyler hazırlamışsınız,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm:) daha niceleri var ekleyeceğim yavaş yavaş inşallah..

      Sil
  3. Harika görünüyorlar. Ellerinize sağlık. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      bloğunuzu ben de ekleyeyim dedim ancak google+ hesabınız çıktı, çevreye eklemek diye bir şey vardı bilemiyorum başardım mı:)

      Sil
  4. benim gibi tatlı canavarı blogger arkadaşım:) teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..